SHIBUI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 442 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shibui. Meer weten? Ontdek meer

7 jun 2026 om 10:52 snelle bezorging en heerlijk eten
5 jun 2026 om 18:53 food was not delicious and the portions are small. Definitely not worth the price
3 mei 2026 om 12:09 zeer smakelijke goedverzorgde maaltijd
27 apr 2026 om 7:24 Niet heel lekker
20 apr 2026 om 18:49 Prima maaltijd en altijd snel bezorgd volgens afgesproken tijd.
17 apr 2026 om 1:32 Echt heerlijk! Snelle levering en super goede kwaliteit. Extreem genoten!
24 mrt 2026 om 20:00 I ordered a vegetarian option and there was fish in it (narutomaki)
12 mrt 2026 om 20:23 Super lekker ramen
11 mrt 2026 om 22:49 goed verpakt en overheerlijk.
4 mrt 2026 om 18:59 Prima maaltijd, op tijd. Zou weer bestellen